Servis kávovarov alebo čo Vás môže čakať po kúpe.

Servis kávovarov alebo čo Vás môže čakať po kúpe.

Váš vzťah s predajcom kúpou kávovaru iba začína.  Každý kávovar potrebuje starostlivosť, ktorá v lepšom prípade pre Vás znamená pravidelný nákup príslušenstva na údržbu. Občas sa však stane, že stroj potrebuje servis. A verte či nie, ono sa to stáva.
     Tento fakt vplýva aj na výber produktov, ktoré máme v našom Obchode v ponuke.

A keďže sme si predajom kávovaru vytvorili so zákazníkom vzťah, či už právny alebo osobný, musíme sa o zákazníka postarať alebo ho usmerniť, či už sa jedná o záručný servis alebo pozáručný servis.

Ako to teda funguje v praxi? ...skúsme si to rozdeliť podľa značiek.

Sme oficiálnym distribútorom značky Jura.  V praxi to znamená, že na Slovensku je výhradný importér, od ktorého produkty nakupujeme a ktorý sa nám stará o záručný servis všetkých predaných strojov po dobu trvania ich záruky, zvyčajne 24 mesiacov. 


     V prípade poruchy na Vašom stroji ktorý je v záruke si môžete zvoliť dva varianty riešenia:

1. Stroj môžete priniesť/poslať ku nám na adresu Hlavná 1149/10, 951 35  Veľké Zálužie, v čase: Po-Pia od 8:00 do 17: 00 alebo v sobotu v čase od 8:00 do 12:00. V prípade, že sa rozhodnete pre tento variant, stroj je potrebné priniesť alebo zaslať v pôvodnom obale, nakoľko stroj posielame ďalej na diagnostiku a servis výhradnému importérovi, a neradi by sme niesli zodpovednosť za prípadné škody na stroji spôsobené kombináciou nesprávneho zabalenia a nesprávneho zaobchádzania. Nezáleží totiž na kuriérskej spoločnosti ale na konkrétnom kuriérovi, ako Váš stroj dopadne počas prepravy.

2. Môžete si servis objednať priamo u výhradného importéra, a to veľmi jednoducho prostredníctvom tohto KONTAKTNÉHO FORMULÁRU   Jedná sa o najrýchlejší a najlacnejší spôsob, nakoľko kávovar putuje priamo do servisného strediska do ktorého by sme ho zasielali aj my a vyhnete sa poplatkom za prepravu.

     V prípade poruchy na Vašom stroji, ktorý už nie je v záruke máte opäť na výber:

1. Samozrejme môžete opäť využiť  možnosť servisu u výhradného importéra prostredníctvom KONTAKTÉHO FORMULÁRU.

2. Stroj môžete dať opraviť do ktoréhokoľvek servisného strediska, ktorémukoľvek servisnému technikovi alebo "domácemu majstrovi" ktorému dôverujete.

3. Náš právny vzťah po uplynutí záruky síce skončí, ale budeme radi ak sa nám podarí počas tohto vzťahu vytvoriť dôveru a v prípade servisnej udalosti na Vašom stroji (ktorú si samozrejme neželáme my ani vy) využijete náš servis na diagnostiku prípadne odstránenie poruchy.

Podobne ako pri kávovaroch značky Jura, aj kávovary značky NIVONA kupujeme od "výhradného" importéra do SR sme ich oficiálnym distribútorom. Schválne som dal slovíčko "výhradného" do úvodzoviek, nakoľko sa v praxi stretávame so situáciou, že na trhu je množstvo kávovarov, ktoré nepochádzajú od "výhradného importéra" do SR ale ocitli na sa na našom trhu nejakou formou reexportu z inej krajiny. Stroje ktoré predávame my sa servisujú na SLOVENSKU! a pre zákazníkov, ktorý si kúpili stoj tejto značky u nás, zabezpečíme rýchly a kvalitný a dostupný aj pozáručný servis. V prípade poruchy na Vašom stroji ktorý je v záruke je Vašim kontaktným miestom Váš predajca, preto si ho prosím starostlivo vyberte.

  V prípade poruchy na Vašom stroji ktorý je v záruke: 

Môžete  stroj priniesť/poslať ku nám na adresu Hlavná 1149/10, 951 35  Veľké Zálužie, v čase: Po-Pia od 8:00 do 17: 00 alebo v sobotu v čase od 8:00 do 12:00. V prípade, že sa rozhodnete pre tento variant, stroj je potrebné priniesť alebo zaslať v pôvodnom obale, nakoľko stroj posielame ďalej na diagnostiku a servis výhradnému importérovi, a neradi by sme niesli zodpovednosť za prípadné škody na stroji spôsobené kombináciou nesprávneho zabalenia a nesprávneho zaobchádzania. Nezáleží totiž na kuriérskej spoločnosti ale na konkrétnom kuriérovi, ako Váš stroj dopadne počas prepravy.

V prípade poruchy na Vašom stroji, ktorý už nie je v záruke:

1. Stroj môžete dať opraviť do ktoréhokoľvek servisného strediska (napr. u výhradného importéra) ktorémukoľvek servisnému technikovi alebo "domácemu majstrovi" ktorému dôverujete.

2. Náš právny vzťah po uplynutí záruky síce skončí, ale budeme veľmi radi ak sa nám podarí počas tohto vzťahu vytvoriť dôveru a v prípade servisnej udalosti na Vašom stroji (ktorú si samozrejme neželáme my ani vy) využijete náš servis na diagnostiku prípadne odstránenie poruchy.

Podobne ako pri kávovaroch značkách Jura a NIVONA, aj kávovary značky Sage kupujeme od "výhradného" importéra do SR a sme ich oficiálnym distribútorom. Schválne som dal slovíčko "výhradného" do úvodzoviek, nakoľko sa v praxi stretávame so situáciou, že na trhu sa môžu nachádzať kávovary, ktoré nepochádzajú od "výhradného importéra" do SR ale ocitli na sa na našom trhu nejakou formou reexportu z inej krajiny.  Kávovary Sage dovezené výhradným importérom, predané oficiálnym distribútorom majú nárok na 36 mesačnú záruku! , ktorú je možné si uplatniť po vyplnení TOHTO FORMULÁRA a splnení podmienok.

     V prípade poruchy na Vašom stroji ktorý je v záruke si môžete zvoliť dva varianty riešenia:

1. Stroj môžete priniesť/poslať ku nám na adresu Hlavná 1149/10, 951 35  Veľké Zálužie, v čase: Po-Pia od 8:00 do 17: 00 alebo v sobotu v čase od 8:00 do 12:00. V prípade, že sa rozhodnete pre tento variant, stroj je potrebné priniesť alebo zaslať v pôvodnom obale, nakoľko stroj posielame ďalej na diagnostiku a servis výhradnému importérovi, a neradi by sme niesli zodpovednosť za prípadné škody na stroji spôsobené kombináciou nesprávneho zabalenia a nesprávneho zaobchádzania. Nezáleží totiž na kuriérskej spoločnosti ale na konkrétnom kuriérovi, ako Váš stroj dopadne počas prepravy.

2. Môžete si servis objednať priamo u výhradného importéra ktorým je spoločnosť 

FAST PLUS, a.s.
Na Pántoch 18
83106 Bratislava

tel.: 02/491 058 53
fax: 02/491 058 59
e-mail: servis@fastplus.sk

Otváracie hodiny: Po-Pia 8:30 - 17:00

Jedná sa o najrýchlejší a najlacnejší spôsob, nakoľko kávovar putuje priamo do servisného strediska do ktorého by sme ho zasielali aj my.

    V prípade poruchy na Vašom stroji, ktorý už nie je v záruke máte opäť na výber:

1. Samozrejme môžete opäť využiť  možnosť servisu u výhradného importéra spoločnosti FAST PLUS, a.s.

2. Stroj môžete dať opraviť do ktoréhokoľvek servisného strediska, ktorémukoľvek servisnému technikovi alebo "domácemu majstrovi" ktorému dôverujete.

3. Náš právny vzťah po uplynutí záruky síce skončí, ale budeme veľmi radi ak sa nám podarí počas tohto vzťahu vytvoriť dôveru a v prípade servisnej udalosti na Vašom stroji (ktorú si samozrejme neželáme my ani vy) využijete náš servis na diagnostiku prípadne odstránenie poruchy.

...a iné:

V prípade týchto značiek sme importérom do SR my.  Stroje kupujeme priamo od výrobcov a celá ťarcha servisu a nákladov spojených s ním je na našich pleciach. V prípade kávovarov sa u všetkých týchto výrobcov jedná o pákové kávovary, ktoré si vyžadujú iný prístup a starostlivosť ako v prípade automatických kávovarov. Všetky záručné a pozáručné opravy vykonávame priamo u nás.  

Pri kávovaroch a mlynčekoch týchto značiek zakúpených u nás môžete v prípade akejkoľvek záručnej či pozáručnej opravy priniesť Váš stroj priamo ku nám. 

U týchto značiek sa snažíme aby bola zabezpečená čo najlepšia dostupnosť náhradných dielov, aby bol servisný zásah vykonaný v čo najkratšom čase. V prípade profesionálnych strojov robíme častokrát servisný zásah priamo na prevádzke.  Avšak miestom pre uplatnenie reklamácie a miestom pre výkon servisného zásahu je adresa Sídla našej prevádzky Hlavná 1149/10 Veľké Zálužie.  Preto, je servisný zásah na Vašej prevádzke možný po dohode s našim technikom a to spoplatnene podľa nášho aktuálneho servisného cenníka.  Servisný zásah v domácnostiach nevykonávame. 

V praxi sa veľká časť porúch profesionálnych kávovarov odstraňuje priamo na prevádzke!

Sme oficiálnym distribútorom značky La Marzocco.  Rovnako ako v prípade predošlej skupiny značiek, robíme servis na tieto kávovary primárne my. Keďže sa jedná o HIGH TECH značku medzi kávovarmi, ktokoľvek kto v našej republike hlása, že má servis tohto typu kávovarov v malíčku klame.  Kávovary La Marzocco sa vyznačujú solídnou kvalitou a v prípade že si ich užívateľ zabezpečí kvalitnú vodu, nie je predpoklad pre častý servisný zásah.  Tento fakt spolu s vyššou cenou kávovarov La Marzocco je výsledkom nie príliš častého stretu servisného technika s kávovarom tejto značky.  My už nejaké skúsenosti máme.  Tie vieme kombinovať so skúsenosťami nášho dodávateľského a servisného partnera. Miestom pre uplatnenie reklamácie a miestom pre výkon servisného zásahu je adresa Sídla našej prevádzky Hlavná 1149/10 Veľké Zálužie.  Preto, je servisný zásah na Vašej prevádzke možný po dohode s našim technikom a to spoplatnene podľa nášho aktuálneho servisného cenníka.  Servisný zásah v domácnostiach nevykonávame.

V praxi sa veľká časť porúch profesionálnych kávovarov odstraňuje priamo na prevádzke. V prípade značky La Marzocco uprednostňujeme servis u nás spolu so zapožičaním náhradného stroja.

Rovnako ako pri značke La Marzocco sme oficiálnym distribútorom značiek Nuova Simonelli a Victoria Arduino. Na obe značky dáva Importér zákazníkovi záruku 12 mesiacov. V prípade nutnosti servisného zásahu počas trvania záručnej doby zákazník kontaktuje importéra, s ktorým rieši ďalšie možnosti a postup.  Po tomto čase je možné obrátiť sa aj na nás so servisom Vášho kávovaru.  Kávovary značky Nuova Simonelli sú pomerne jednoduché a mnoho servisných úkonov vieme robiť aj priamo na Vašej prevádzke.   U značky Victoria Arduino rovnako ako pri značke La Marzocco uprednostňujeme servis u nás spolu so zapožičaním náhradného stroja.  Victoraia Arduino je technologicky vyspelá značka používajúca viac bojlerovú technológiu, ktorá je na servis podobne náročná ako kávovary La Marzocco, ktoré máme v ponuke.